✓Nöjda kunder i hela Sverige ✓Fri Leverans 1-2 Dagar


Mejla oss!


Välkommen till SWEVALI. Vi finns här för att hjälpa dig.

Skriv till oss, vi svarar inom 24 timmar

E-post: [email protected]

Address

Industrigatan 44B, 57138 Nässjö


Vanliga Frågor
Vi har samlat svar på de vanligaste frågorna för att underlätta ditt köp hos oss. Har du frågor som vi inte har tagit upp här så är du varmt välkommen att höra av dig till oss via e-post eller chatt. Vi besvarar din fråga inom 24 timmar!

Hur vet jag om accessoarer är för herr eller dam?
Under alla våra accessoarer finns en beskrivning där vi anger om det är dam, herr eller unisex, det flesta av våra produkter är unisex och kan bäras av både herr och damer.

Är det möjligt att justera storleken på accessoarer?
Många av våra produkter är one size vilket innebär i praktiken att det är en storlek, under varje produkt beskriver vi vad det är för storlek och om storleken är justerbar så anger vi det under produkten i beskrivningen.

Är smycken verkligen silver?

De flesta av våra smycken är äkta silver, vi använder oss av silver och st. Stil. Det anges tydligt under detaljer på varje produktsida vilket material det är tillverkat av.

Vad är det för läder?

Vi använder oss av ko läder som är behandlad och omgjord I olika mönster, från Italien.

Hur lång är leveranstiden? Är det möjligt att spåra paketet?
Vi använder oss av postnord som leverantör av våra produkter. Vi har en leveranstid från 1–3 dagar. Beställningar som görs under röda dagar skickas på första arbetsdag efter helgdagar. Du får ett spårningsnummer och information om hur du spårar din beställning via e-post när produkten skickas ifrån lager. Upplever du några förseningar eller konstigheter tveka inte att höra av dig med din beställningsnummer i chatten eller mejla gärna oss.

Har ni mottagit min beställning?
Vi skickar ut en orderbekräftelse till den e-postadress som uppgavs vid köp inom några minuter efter slutfört köp. Har du inte mottagit någon kontakta oss så ordnar vi det.

Kan jag ändra eller avbryta en beställning?
Det är sällan möjligt då alla beställningar skickas omgående för snabbast möjliga leverans men vi finns för att hjälpa till så kontakta vår kundtjänst så löser dem det.

Jag är intresserad av en produkt som är slutsåld, hur gör jag?
Vad roligt att du är intresserad av våra produkter, anledning att den är slutsåld är för just den produkten är väldigt populär hos oss. Kontakta vår kundtjänst via chatt eller mejl och gör en intresseanmälan så kommer kundtjänsten att höra av sig till dig så fort vi har produkter hemma igen!

Vilka länder kan jag beställa till?

För tillfället så levererar vi endast inom Europa, bor du utanför EU och är intresserad hör av dig till vår kundtjänst så ska vi nog hjälpa dig med din beställning.

Ingår förpackningen med leveransen?
Självklart! Vi packar din beställning noggrann och skickar den I en snygg förpackning.

Jag vill beställa en produkt och skicka den till min partner finns den möjligheten hos er?
Självklart! Skriv till oss dina önskemål så ska vi nog lösa det! Vi har samarbete med välkända aktorer på marknaden som levererar våra produkter efter dina önskemål.

Hur tar jag hand om min produkt?
För att ta hand om din produkt rekommenderar vi att du undviker exponering för extrema temperaturer, slipande ytor, fukt och oljebaserade förhållanden. Vi applicerar fyra lager av ett läderskyddstätningsmedel på varje produkt innan vi levererar. För att behålla det bästa utseendet under en längre tid rekommenderar vi att du torkar ner dina lädervaror försiktigt med en lätt fuktig trasa eller applicerar fler läderskyddsprodukter I framtiden efter en viss användning.